marți, 24 noiembrie 2009





BURCETE ALINA IZABELLA BUCURESTI  izuuuuuuuu  http://gangsta-rose.blogspot.com/qwas 63 pe ocazii 

http://www.okazii.ro/catalog?view_list=1&per_page=50&user_list=qwas+63&list_view_type=simple&


acestea sunt 3 dintre produsele care lea primit de la mine pe schimb de care ea spune ca sunt jegoase, zdrente de aruncat la gunoi si care interesant spunea ca sunt mari si pentru marimea L si eu nu le masurasem corect culmea e ca ea le-a postat pe blogul ei si la toate a scris marimile S si M si stare buna ce s-a intamplat alina tiai schimbat parerea? interesant ca hainele care zici ca sunt mai mari de L tu scrii S si M si stare buna nu mai sunt zdrente de aruncat la gunoi d ele si dai cu pretul acesta?






spune sa ne trimitem hainele ina poi si ca eu nu  vreau dar uitati c mail mia trimis





mailu ce lam trimis eu este cel albastru si cel roz este poza facuta de ea postata pe blogul ei  adica a sters cea avut chef din mail   trageti si voi concluziile

BURCETE ALINA IZABELLA BUCURESTI  izuuuuuuuu  http://gangsta-rose.blogspot.com/qwas 63 pe ocazii 

http://www.okazii.ro/catalog?view_list=1&per_page=50&user_list=qwas+63&list_view_type=simple&

am vorbit cu ea de schimb am vb ca ne trimitem poza cu chitantele reciproc eu am trimis ea nu dar asta nu conteaza can final am primit si coletul camasa care era alba de fapt sub brat era galbena am spalato siam vanduto pt ca era mica altfel ii tirmiteam coletul inapoi ma pus sa masor am masurat corect dar probabil nui place sau ior fii mari si acu are de comentat nici macar nu mia zis sa masor ploverul negru de care zice si camasa rosie iam zis ca e m a spus ca o ia pe propria raspundere si ea mia trimis o camasa alba care sub brat era galbena nu se trimit hainele muradare eu leam spalat ininte sa le trimit am spalat camasa ca punem poza si cu ea si cica corsetul din poza e de la jolidon nu are nici macar eticheta si priviti cum arata se pare ca a uitat sami spuna ca este decolorat . eu am vb cu ea sami dea o bluza, o camasa si corsetul si eu in schimb 2 plovere o vesta si o camasa ea mai vroia un tricou si iam spus daca mai imi da ceva pt el sia spus ca nu face schimb cu produl cel vroiam sia spus ca este ok sa nui mai pun tricoul imi pare rau cam sters mailu sa fac poza sa vedeti siatunci am stabilit ca ramane asa si eu iam pus si cadou inca o bluza si acum zpune ca nu iam trimis ce trebuia fato draga daca ai probleme cu memoria ia ''memo plus'' sati amintesti ceai spus  si sa nuti mai spun ca bluza mirosea oribil a transpiratie si camasa l fel galbena sub brat sati fie rusine . Si eu am cumparat haine care numi veneau ori mici ori mari dar nu am dat negativ sau s atrimit inapoi coletul am facut schimb mai departe sau leam vandut ea ma trece la lista neagra pt ca hainele erau mari. uitativa si pe ocazii la izuu fostul ei cont e suspendat din cauza calificativelor negative si mai e cineva care afirma ca a trimis pantaloni patati

corsetul  '' jolidon '' trimis de ea  care costa 70lei 


41 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.din pacate si eu am avut de-a face cu aceasta Alina..la fel am patit si eu la un schimb de haine.e o nesimtita si o mincinoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Burcete I Alina-Isabella 
      Aleea Stanila, Nr. Postal 6, Bloc, H10 , scara C,etaj 1, apartament 47, sector 3, oras Bucuresti. 

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam asa arata clientela mea. Eu zic sa te abtii de la commentarii nefondate. O singura data am acceptat un schimb si mi-a fost invatatura de minte. Eu comercializez haine, nu ma "vand", ca tine. Copilarisme!
    Bafta!
    http://haine-dama-bucuresti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Ps: Daca tot postezi, macar invata si sa scrii numele acela corect. Ca doar asta e prima eticheta pusa unui post.

    RăspundețiȘtergere
  6. O tepara ordinara!!! Numai carpe vinde! Sper sa i se intoarca insutit ceea ce face!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Burcete I Alina-Isabella 
      Aleea Stanila, Nr. Postal 6, Bloc, H10 , scara C,etaj 1, apartament 47, sector 3, oras Bucuresti. 

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aoleu...i am trim bani pt un colet cu verificare,25 ron si ast de 6 zile sa mi l trimita.a zis k e in concediu si cand revine in buc rez problema.am crezut o pt k o urmaream pe fb si a avut dreptate a fost la mare si acum e la munte.sper sa fie serioasa si sa se tina de cuv,dar e dubios k m a blocat pe fb,dar o mai are 2 prietene din buc.sotul meu e politist si a zis k daca nu e o fata ok pot face o sesizare pt k am chitanta si mesajele.am salvat si 2 poze cu ea si daca nu trimite coletul in 2 zile le postez pe fb,voi povesti ca am patit cu ea si rog prietenele mele din buc sa dea share.alta chestie dubioasa e k prietenele mele are al nr de tel de al ei,dar sper k e o fata serioasa si totul sa mi se para mie ciudat.va tin la curent

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am inteles, de ce ți-as fii dat aprove in lista mea de Facebook dacă aveam de gând a îți da Block? Și îți dădeam teapa deși te aveam in lista? Nu înțeleg, sari de la o idee la alta, m

      Ștergere
  9. Fetelor a ti avut dreptate.e tepara si nici nu are rost sa va certati cu ea.e limitata mental si e f mahalagioaica.ma gandesc zilele acestea daca voi posta pozele cu ea pe fb spunand k e tepara.aveti grija cu ea si cu oamenii de genul ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt țepara însă din inima ta mare te-ai gândit sa nu îmi faci reclamație, deși ai soțul polițist? Nu se pupa...

      Ștergere
    2. Burcete I Alina-Isabella 
      Aleea Stanila, Nr. Postal 6, Bloc, H10 , scara C,etaj 1, apartament 47, sector 3, oras Bucuresti. 

      Ștergere
  10. o tepara ordinara,a patit-o si sotia

    RăspundețiȘtergere
  11. Dar curand ajung la bucuresti,vreau sa o cunosc personal pe tepara

    RăspundețiȘtergere
  12. Abia astept sa ascut lantul la drujba in beregata tarfei.Nu are curaj sa iasa la usa tarfa..sunt la Bucuresti special pentru zdreanta asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gâtul meu pare foarte in regula, de ce nu ai venit la mine la usa sa rezolvi problema dacă tot?

      Ștergere
    2. Burcete I Alina-Isabella 
      Aleea Stanila, Nr. Postal 6, Bloc, H10 , scara C,etaj 1, apartament 47, sector 3, oras Bucuresti. 

      Ștergere
  13. Stie cineva adresa completa a dansei ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o poza de a ei de pe pagina ei de Fb . Acolo apare ca e din Buc. Mie mi-a zis ca e din Cluj

      Ștergere
    2. Sunt din Cluj? Hai ca ești amuzanta, dacă te mai las puțin sa îmi investighezi viața personală, o sa spui ca sunt din Franta :))((

      Ștergere
    3. Burcete I Alina-Isabella 
      Aleea Stanila, Nr. Postal 6, Bloc, H10 , scara C,etaj 1, apartament 47, sector 3, oras Bucuresti. 

      Ștergere
  14. Deci aceasta individa e hoata. Am depus bani în contul ei bancar la banca Raiffaisen si nu cred ca imi trimite nimic . Totusi trebuie sa existe si niste masuri care se pot lua in cazul ei ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde sunt banii aceia depuși, in e-mailul care ți L-am dat, ai spus ca nu vrei sa fii deranjata. Deranjează-te, te rog și pune-ma și pe mine in tema cu “teapa” care ți-am dat-o. Și mulțumesc pentru linkul paginii mele, bănuiesc ca sunt si oameni deștepți care mai citesc acest post și regăsesc folderul de pe pagina mea de vânzări cu mai bine de 300 de cliente mulțumite de mine și produsele mele :)

      Ștergere
  15. Stie cineva pagina de Fb a acestei individe Burcete Alina Isabella este pagina Alina Isabella din Bucuresti unde are si niste poze in care apare radiantă ?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Burcete I Alina-Isabella 
      Aleea Stanila, Nr. Postal 6, Bloc, H10 , scara C,etaj 1, apartament 47, sector 3, oras Bucuresti. 

      Ștergere
  16. 0724835621 acesta este nr ei de telefon . As dori sa postez si poza acestei individe .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă vorbești de mine, mai încearcă... tot Vodafone este dar se termina in 697...

      Ștergere
  17. Va ajut eu sa ajungeti la ea! Este vecina mea, o mare.....

    RăspundețiȘtergere
  18. Va ajut eu sa ajungeti la ea! Este vecina mea, o mare.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vecina ta, sau te-am tepuit pentru o suma “derizorie”, nu mai înțeleg nimic. Vecina din București, sau din Cluj Napoca? Nu te mai întreb de unde și pana unde din Cluj Napoca ca te bag direct in ceata!

      Ștergere
  19. http://melodyshoppingmelody.blogspot.ro/2017/03/atentie-burcete-i-alina-isabella.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Melody, care va tineti identitatea foarte ascunsa, sa nu care cumva sa aflam cine sunteți, dacă afirmați ca ati fost “tepuita” de mine, de ce când ati primit e-mail personal din partea mea, sa aflu cine sunteți, cu ce v-am supărat și cum putem rezolva problema, mi-ati spus ca nu vreti sa “fiți deranjata”? De când o persoana tepuita, nu vrea sa fie deranjata”, sa i se rezolve problema?

      Ștergere
  20. https://m.facebook.com/outletmissdressy/

    https://m.facebook.com/hainedamabuc?fref=ts

    Haine Dama, Alina Burcete , aveti grija cu aceasta individa care arde sume derizorii... pozele produselor nu sunt reale... comanzi ceva si iti trimite pachet cu produse rupte sau foarte uzate ca in caz de ceva sa se scoata ca are pachet de trimis si sa poata santaja clientii facandu-I pe ei tepari... Nu va speriati este doar o strategie de tepuit ...eu am facut plangere la parched...daca mai este cineva care a fost tepuita de individa plss contact ca de restul ma ocup eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte indusa in eroare, sunt vecina ta din București sau ți-am dat o teapa pentru o suma derizorie? Te cam contrazici. Iar faptul ca te numești Utza, nu face a fii oare acea Utza, care spune ca nu și-a primit pachetul, i-am mai trimis încă unul, iar apoi mi-a dat Block, iar la mine nu S-a mai întors retur nici unul? Ca ma gandeam așa, dacă ai fii avut caz de a face plângere la poliție, nu ai fii putut sa ma reclami și singura, aveai nevoie de ajutorul cuiva? Ești amuzanta? Sa te bucuri liniștita de hainele acelea dacă așa te “îmbraci”, însă toate grupurile te stiu domnișoara Utza Elena Ramona din Vâlcea cum spui ca nu ți-ai primit pachetul și ameninți cu poliția deși avem chitanț coletelor tale!

      Ștergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cu siguranta din sute de cliente câte am avut, nu am mulțumit pe toată lumea, pentru ca, pădure fără uscături, nu exista, iar in provincie am regăsit multe cazuri aproape imposibil de inteles. Însă niciodată nu am dat o teapa voit. Faptul ca nu ati fost mulțumită de un produs, v-a ajuns un colet mai greu sau au existat erori in comenzi, sunt lucruri omenești, care se întâmpla când ai un flux mare de tranzacții. Dacă printre voi S-ar fii numărat cliente care ar știi sa gestioneze o situatie și sa comunice, cu siguranta și-ar fii rezolvat problema foarte usor, pentru ca eu nu las cazuri si cliente nemultumite pentru câțiva lei. Dacă cineva de aici crede ca M-a imbogatit cu 25lei, nu poate decât sa o întreb dacă prostia doare. Nu M-as fii “imbogatit” nici in 100 de ani cu sume de care spuneti voi ca ati fost țepuiți, voit. Am tranzacții de peste 7000 lei in cont, iar pagina mea de mai sus arată cât se poate de clar activitatea mea și feedback-urile celor mai multe dintre clientele mele.
    Iar dacă mi-ar fii Rușine cu mine, nu as posta aici in numele meu și Lăsându-mi pagina personală de vânzări.
    Puneți-va creierul la treaba, este gratis!
    https://www.facebook.com/outletmissdressy/

    RăspundețiȘtergere
  24. Burcete I Alina-Isabella
    Aleea Stanila, Nr. Postal 6, Bloc, H10 , scara C,etaj 1, apartament 47, sector 3, oras Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere